Ta strona używa cookie. Korzystając z niej wyrażasz zgodę na ich używanie, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki.
Akceptuję

Loading...


Szukaj Menu
A A A wysoki kontrast: A A

Portal Promocji Eksportu



Nowe produkty na japońskim rynku FOSHU - Foods for Specified Health Use

Wyślij Drukuj Pobierz dodał: Bartosz Woźniczko | 2017-05-08 05:56:48
napoje, food, zdrowa żywność

Producent napoju Coca-Cola wprowadza na japoński rynek odmianę napoju nie tylko bez cukru, ale także z dodatkiem błonnika. W taki sposób producent słynnego napoju chce zachęcić do jego regularnego picia osoby, które obawiają się, że dotychczasowe rodzaje Coca-Coli były niezdrowe. Na razie Coca-Cola Plus dostępna jest tylko w Japonii.

Wprowadzenie nowego napoju na rynek japoński firma zapowiedziała na początku lutego. Japońskie władze przyznały Coca-Coli Plus status żywności funkcjonalnej (FOSHU - Foods for Specified Health Use), czyli takiej, której poza podstawowym zadaniem, jakim jest odżywianie, przypisuje się psychologiczny lub fizjologiczny wpływ na ludzki organizm, np. obniża cholesterol czy wspomaga pracę jelit.

Napój ma zero kalorii, a w 470-ml butelce znajduje się 5 g niestrawnych dekstryn, źródła błonnika. Jak przekonuje firma, napój łączy "wspaniały smak Coca-Coli z korzyściami funkcjonalnymi". Coca-Cola Plus jest adresowana do osób powyżej 40. roku życia i jest przeznaczona do spożycia razem z posiłkami.

Źródło: WP Finanse

http://finanse.wp.pl/kat,1033705,title,Coca-Cola-z-blonnikiem-i-bez-cukru-Zdrowa-nowosc-amerykanskiego-giganta-w-Japonii,wid,18764173,wiadomosc.html